Julefællessang på Hanstholm Fyr

Thy Sangskole inviterer sammen med Hanstholm Fyrs støtteforening til julesangaften i de hyggelige rammer på Hanstholm Fyr tirsdag den 6. december kl. 19.00!

Aftenens vært, Peder Schjødt-Pedersen, vil tage os gennem en sand kavalkade af alle de elskede julesange - danske og engelske - nye og gamle. Lad os sammen synge julen ind, så taget løfter sig på Hanstholm Fyr.

Støtteforeningen sælger forfriskninger i pausen.

Entré 50 kr. som betales ved indgangen. Kom i god tid!

Se begivenhed på facebook

This is a promo pod

Pods can be used to help promote important information and direct site visitors to additional information.

Umbraco, the most powerful and flexible CMS I have ever used.

Marc Love, Web Developer

Thy Sangskole

Daglig leder:
Kristina Brogaard

c/o Thy & Co.

Tilstedvej 73, parkering 4, indgang 13
7700 Thisted

mail@thysangskole.dk
+ 45 40 77 79 47

Vil du vide mere?

Vi vil rigtig gerne fortælle meget mere om Thy Sangskole, og hvad vi kan tilbyde kommunens skoler, børnehaver, virksomheder, institutioner, kor og alle andre med interesse for sang. Derfor: Ring eller skriv til os hvis du er lærer, pædagog, skoleleder, korsanger, musiklærer, virksomhedsleder, plejehjemsleder – eller hvis du bare er sangglad og vil vide mere :-)