Frivillig flokken

I Thy Sangskole ønsker vi at understøtte og videreudvikle sangen – både den
folkelige sang, sang i børnehaver og skoler, fællessang og sang på eliteniveau.

Til dette arbejde er det en utrolig hjælp at have en gruppe af frivillige, som vil hjælpe til med
forskellige praktiske opgaver 1-2 gange om året i forbindelse med arrangementer og events.

Med mange hænder at trække på, kan mange flere få gavn af Thy Sangskole, og vores virke kan nå længere ud.

Kort sagt:  Der er brug for folk, som kan hjælpe med f.eks. kagebagning, servering, opstilling og
oprydning og andre praktiske opgaver ifm. sangskolens arrangementer, projekter og events.

Vi håber, du har lyst til at være med til at løfte sangen i Thy og omegn.

Skriv til Kristina på mail@thysangskole.dk eller send en sms til 40777947. Så vender vi tilbage til dig.

This is a promo pod

Pods can be used to help promote important information and direct site visitors to additional information.

Umbraco, the most powerful and flexible CMS I have ever used.

Marc Love, Web Developer

Thy Sangskole

Daglig leder:
Kristina Brogaard

c/o Thy & Co.

Tilstedvej 73, parkering 4, indgang 13
7700 Thisted

mail@thysangskole.dk
+ 45 40 77 79 47

Vil du vide mere?

Vi vil rigtig gerne fortælle meget mere om Thy Sangskole, og hvad vi kan tilbyde kommunens skoler, børnehaver, virksomheder, institutioner, kor og alle andre med interesse for sang. Derfor: Ring eller skriv til os hvis du er lærer, pædagog, skoleleder, korsanger, musiklærer, virksomhedsleder, plejehjemsleder – eller hvis du bare er sangglad og vil vide mere :-)