SMIL PÅ - kor for alle

NYT TILBUD på vej – fyldt med positiv stemning og sang

Vi søger en hel særlig gruppe mennesker, som alle har lyst til at synge i et helt unikt kortilbud.

”SMIL PÅ” er et kor, hvor det handler om at synge for sjov, og for at styrke sundheden. Det handler om at ha´ det godt sammen, grine noget mere og at skabe gode vibrationer i krop og sjæl - kort sagt få SMIL PÅ læben.

Vi ønsker at samle et hold på 20-40 personer i alderen 30-60 år som har sundhedsmæssige skavanker. Såvel fysiske, psykiske og sociale udfordringer er velkomne. Vi ønsker at undersøge bredt på hvad korsang kan gøre for sundheden.

Vil du gerne synge noget mere

Vil du ta’ del i et positivt og inkluderende fællesskab

Vil du gerne styrke din vejrtrækning og din generelle sundhed, mens du har det sjovt

Vil du være med til at skabe et nyt koncept sammen med os

Vil du gerne ha’ SMIL PÅ læben

Så er du den, vi søger!

Ansøg i dag via: Tilmeldingslink

Fakta:

Hold start:

Sted:

Forløb på 12 uger opstart uge 11

Underviser: Karen Bjørnskov og Eva-Maria Schirmen

Pris: 25 kr. pr. gang, betales via MobilePay på dagen
(man tilmeldes hele forløbet og får en plads på holdet)

Kaffe/Te/vand og frugt hver gang

Arrangør: Thy Sangskole og Thisted Kommune

Mere om sundhedskoret ”SMIL PÅ”

Thy Sangskole og Thisted Kommune søsætter i fællesskab med Sangens Hus og Region Nordjylland et pilotprojekt indenfor sundhedssang.

Målet er at skabe et Sundhedskor – som på sigt kan blive et blivende tilbud i Thy og samtidig danne inspiration og erfaring til Nye Sundhedskor andre steder i Nordjylland.

Vi afprøver et nyt koncept, hvor der er plads til alle med småskavanker, lidt ondt i livet eller ar på sjælen, som hænger lidt med humøret eller som er fysisk udfordret og ønsker et kortilbud, hvor vi vægter det at synge og have det sjovt sammen langt højere end hvor smukt det kommer til at lyde!

Al det er der plads til i ”SMIL PÅ” og her er plads til dig!

Mere om pilotprojektet og ”hvad er et sundhedskor” (LINK til hjemmesidetekst)

Hvad er et SUNDHEDSKOR?

Her synger vi sammen – fordi det gør os glade. Vi tager udgangspunkt i deltagerne og hvor der er plads til at man kan have forskellige fysiske eller mentale udfordringer eller at man er et sted i livet, hvor livet og hverdagen nogle gange gør lidt ondt eller bare føles som op ad bakke.

Det er nemlig ikke et kor, hvor man behøver at kunne synge, eller hvor man skal kunne en masse noder og lign. Faktisk behøver man slet ikke at ha sunget i kor tidligere.

Har man erfaring med sang og korsang, - så er det kun et lille ekstra plus.

This is a promo pod

Pods can be used to help promote important information and direct site visitors to additional information.

Umbraco, the most powerful and flexible CMS I have ever used.

Marc Love, Web Developer

Thy Sangskole

Daglig leder:
Kristina Brogaard

c/o Thy & Co.

Tilstedvej 73, parkering 4, indgang 13
7700 Thisted

mail@thysangskole.dk
+ 45 40 77 79 47

Vil du vide mere?

Vi vil rigtig gerne fortælle meget mere om Thy Sangskole, og hvad vi kan tilbyde kommunens skoler, børnehaver, virksomheder, institutioner, kor og alle andre med interesse for sang. Derfor: Ring eller skriv til os hvis du er lærer, pædagog, skoleleder, korsanger, musiklærer, virksomhedsleder, plejehjemsleder – eller hvis du bare er sangglad og vil vide mere :-)