Alle stemmer i

Projektet ”Alle stemmer i” er skabt ud fra ønsket om at lave stærke og bæredygtige aktiviteter, der gennem sang og fællessang bidrager til at skabe fællesskab og øget livskvalitet for specielt børn og unge samt voksne. De mange aktiviteter er mulige takket være et stort netværk af frivillige, som yder en uvurderlig indsats og via samarbejde på tværs af foreninger, institutioner m.fl.

Aktiviteterne er udviklet og udvalgt til at understøtte tre formål:

• Sang og fællessang ”i bredden” – for børn, unge og voksne
  • Uddannelse og kompetenceløft af pædagoger, lærere og frivillige korledere
  • Rekruttering til kormiljøer og talentudvikling

SangMaraton

SangMaraton i Thisted Musikteater
Næste gang 2. marts 2024

Kom og vær med - alle er velkomne!