SANS instruktør?

Bliv instruktør i dans, sang og musik

Tilmeld dig et kursus og bliv SANS-instruktør. Så kan du stå i spidsen for et senior SANS-hold, selv eller sammen med en makker.

SANS – dans med en sang og hold hjernen i gang er en blanding af at danse og synge sammen på et hold. Når der arbejdes med rytmer og sang kommer de fleste af vores sanser grundigt i spil, hvilket er særligt hjernestimulerende. SANS er derfor det sidste skud på stammen af Hold Hjernen Frisk-aktiviteter, der udbydes i hele landet.

Du behøver på ingen måde at være ”verdensmester” i at danse eller synge for at være med til SANS. Det er netop, når du øver dig, at hjernen kommer rigtigt på arbejde og vedligeholdes. Samtidig lægges der stor vægt på, at det skal være sjovt at være med og vi skal gå glade fra SANS-træning med fornyet energi, selvom vi har været fysisk aktive.

Økonomisk støtte til kursus

Hold Hjernen Frisk afvikler i 2022 2-dages kurser i at blive SANS-instruktør med betydeligt økonomisk tilskud. Der er en deltagerpris på 2000 kr., og resten af beløbet betales af Hold Hjernen Frisk.

Se mere på DGI´s hjemmeside, søg "Hold hjernen frisk" eller "SANS"

This is a promo pod

Pods can be used to help promote important information and direct site visitors to additional information.

Umbraco, the most powerful and flexible CMS I have ever used.

Marc Love, Web Developer

Thy Sangskole