Sang og livskvalitet

Foredrag af Stine Isaksen

Sangen har vinger! – Om sang og livskvalitet
Sted; Thisted Musikteater

Mange har oplevet på egen krop, hvordan en sang kan vende tristhed til lethed, løfte humøret og give farve til en ellers grå og kedelig dag. Men hvad skyldes denne oplevelse, og hvad er sammenhængen mellem sang og vores psykiske og fysiske velbefindende? Kan man virkelig synge sig gladere og sundere? Foredraget er krydret med en række fælles-nynne-sange, hvor vi selv udforsker sammenhængen.

Takket være støtte fra Thisted Forsikring og Sparekassen Thy kan vi tilbyde dette foredrag til en
billetpris KUN 145,-

se også

Billetbestilling

This is a promo pod

Pods can be used to help promote important information and direct site visitors to additional information.

Umbraco, the most powerful and flexible CMS I have ever used.

Marc Love, Web Developer

Thy Sangskole

Daglig leder:
Kristina Brogaard

c/o Thy & Co.

Tilstedvej 73, parkering 4, indgang 13
7700 Thisted

mail@thysangskole.dk
+ 45 40 77 79 47

Vil du vide mere?

Vi vil rigtig gerne fortælle meget mere om Thy Sangskole, og hvad vi kan tilbyde kommunens skoler, børnehaver, virksomheder, institutioner, kor og alle andre med interesse for sang. Derfor: Ring eller skriv til os hvis du er lærer, pædagog, skoleleder, korsanger, musiklærer, virksomhedsleder, plejehjemsleder – eller hvis du bare er sangglad og vil vide mere :-)